torsdag 10 februari 2011

Inomhus träning

En lite rolig sak var ju att när jag skrev mitt andra inlägg så visste jag inte att jag skulle föda barn dagen efter. Tur att man inte vet allt =)

Idag har termometern visat över -15 grader så det blir inte så mycket utomhusvistelse för oss, känns lite för kallt för minstingen. vad gör man då?? Jo, tränar inomhus. Så alla som tror att agility är något som bara kan tränas utomhus eller i hall så ska jag visa motsatsen. Med lite finurlighet kan man träna NÄSTAN vad som helst.
Här tränas lite kontakter



Och här lite framåtsändning



Imorgon blir det sen träning med sheltie Morgan. Ikväll blir det ingen träning med gruppen..=( eftersom min xtravaganza träff är just på torsdagar. Vill man bli bra på agility så är ju inte bara hunden som måste trimmas. Har man överflödskilon så är det tyngre att springa. Har inlett mitt livs första löpträning. Vad gör man inte för agility =)

1 kommentar: