onsdag 16 februari 2011

Filmmakare

har nu suttit ikväll och tänkt så det knakat. jag måste ju kunna få upp filmer från Tikis tävlingar så nu måste jag öva mej lite. Hade passligt fram den lilla filmsnutten som jag visade åt pensionärerna denna vecka. Det är väl det enda vettiga jag har från Demis och min tävlingskarriär. Och för att det inta ska ta för mycket utrymme här på bloggen har jag lagt den på youtube (och på min facebooksida) under länken http://www.youtube.com/watch?v=xfWmlQi-JHY Själv tycker jag om att det far lite i slow motion, det ser ut som om Demi skulle springa snabbare då =)
Nu kan jag detta då.
Dags att krypa i säng, imorgon är det bara 3 dagar kvar!!

By the way, startlistorna kom idag så Tiki och jag startar i mitten av medi hundarna, riktigt passligt tycker jag!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar